James‘as Lavelle buvo vienas pagrindinių žaidėjų 1990-ųjų rinkoje. Įkūręs „Mo’ Wax Records“ ir „UNKLE“, jis dirbo petis į petį su tokiais laikmečio superherojais kaip DJ Shadow, Thomas Yorke, Richardas Ashcroftas ar „Massive Attack“. Prieš dešimtmetį metęs Oksfordą dėl darbo muzikos parduotuvėje, galiausiai J. Lavelle sukūrė vieną prestižiškiausių įrašų kompanijų pasaulyje. Būdamas jos galva ir muzikos prodiuseriu, formuojančiu naują skonį rinkoje, per 90-uosius jis nešėsi kaip naktinis apuokas, ieškodamas muzikantų, dizainerių, filmų kūrėjų ir šiaip unikalių individų, su kuriais galėtų gimdyti idėjas ir dirbti kartu. Ir jis įsuko tai, kas tapo stipriausia balių ir inovacijų era nuo 1960-ųjų, o pats pelnė ypatingai kieto ir svarbaus vaikino statusą.

Visus 20 metų po „UNKLE“ debiuto J. Lavelle buvo produktyvus: jis sukūrė tris albumus – „Never Never Land“, „War Stories“ ir „Where Did The Night Fall“, galybę kritikų palaimintų filmų takelių ir kuravo seriją meno parodų, tarp jų – žvėriškai populiarų ciklą „Daydreaming With…“. Rimtas menininkas jame prabudo 2014-aisiais, kai J. Lavelle buvo pakviestas kuruoti garsųjį Meltdown’o festivalį Londone. Taip jis papildė ilgą muzikos švietėjų vardų sąrašą, atsidurdamas greta Yoko Ono, Davido Bowie, „Massive Attack“ ar Nicko Cave’o.  „Mo’ Wax“ ir „UNKLE“ užėmė pelnytą vietą legendinio Londono pasilinksminimo rajono – Southbank‘o šlovės galerijoje.