Didžėjus, muzikos prodiuseris RUSKO transformavo dubstep‘ą iš undergroundo žanro, kalančio urbanistiniame Londone iki tarptautinio muzikinio fenomeno, timptelėdamas jį nuo Jungtinės Karalystės iki Jungtinių Valstijų ir toliau. Žanrą herojiškai apgynęs grubokas RUSKO singlas „Cockney Thug“, lygiai kaip ir „Fabriclive.37“, o ir jo debiutinis kolaboravimas su elektronikos lygos sunkiasvoriu CASPA, buvo istoriškai svarbu visam dubstep‘ui.
Pirmąjį savo solo albumą „O.M.G.!“ vaikinas iš Jorkšyro grafystės – juokingų kepuraičių ir kvailų grimasų mėgėjas RUSKO įrašinėjo, galima sakyti, kelyje. 2010-ieji jam buvo nesibaigiančių gastrolių metai: sukali gabalus dienos metu, o naktį jau gali pasitikrinti gyvoje, karštoje šokių aikštelėje, kiek esi genialus. O, taip – jis buvo kaip tik toks.
Ir dabar RUSKO tebėra unikalus plūduras rūsčioje, visa semiančioje žemų garsų jūroje, jo universalumas šviečia iš tolo, ir dėl to šiam muzikos prodiuseriui yra pavaldi bet kuri sritis, kas įrodyta tūkstantį kartų: nuo užtikrintų solo projektų iki bendrų muzikinių nuotykių su tokiomis legendomis, kaip „Cypress Hill“, M.I.A įrašų prodiusavimas ir remiksai, sumeistrauti visai serijai A sąrašo vardų nuo Lady Gagos iki Sub Focus. Šis, beje, irgi grojo „Galapaguose“. Dabar atėjo eilė RUSKO.